Mellemmåltid på 5:2 kuren

Du kan sagtens spise et stykke frugt eller grønt som et mellemmåltid på 5:2 kuren.

Selv drikker jeg rigeligt med væske  (både vand og kaffe uden mælk/sukker) på mine fastedage, det hjælper både på mæthedsfølelsen og sørger for at jeg ikke får hovedpine.

Får jeg ikke nok ar drikke kan det både give svimmelhed og let hovedpine, det oplevede jeg mest i starten af 5:2 kuren men efter jeg fik styr på det har jeg sjældent haft hovedpine på mine fastedage.

Når dagen er omme skal det samlede kalorieindtag ikke være overskredet. Hvordan du har fordelt dine kalorier er helt op til dig selv. Det er meget forskelligt fra person til person hvordan de fordeler kalorierne.

Ud fra min egen erfaring og andre jeg kender der er på 5:2 fastekuren, så er følgende tre måder at fordele måltiderne de mest udbredte:

  • 2 måltider (morgenmad eller frokost samt aftensmad)
  • 3 måltider (morgenmad, frokost og aftensmad)
  • 1 måltid (frokost eller aftensmad)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)